Varsinais-Suomen osasto

Varsinais-Suomen osasto on perustettu 20.10.1963

Toimintakalenteri 2022

Kesäinen tervehdys

Osastomme järjestämät liikuntavuorot ovat tältä keväältä päättyneet. Syksyllä taas vuorot jatkuvat entisellään, aloituspäivät ilmoitetaan myöhemmin.
Lounastapaamisia on toteutunut jo kahdesti, seuraavista ilmoitetaan myöhemmin.

Kesäteatteri 3.7.2022

Menemme Sipilänmäen kesäteatteriin sunnuntaina 3.7.2022, klo 17, osoite Sipiläntie, Kaarina (Piikkiö). Tämän kesän ohjelmistoon on valittu musiikkinäytelmä ” Mistä rakkaus alkaa ? ”. Esitys alkaa klo 17. Tuttuun tapaan ennen teatteriesitystä on puoli tuntia yhteislaulua. Kokoonnutaan viimeistään n. klo 16 teatterilla, niin ehditään laulamaankin.
Lehden ilmestyessä ilmoitusaika on todennäköisesti jo ohi, mutta voit kysellä tilannetta Riitalta. Tämä ilmoitus on lähinnä muistutus lippunsa varanneille

Avokurssi

Suomen Polioliiton avokurssipäivä torstaina 8.9.2022 klo 10 -14, hotelli Radisson Blu Marinan tiloissa. Ilmoittautumiset Marja Räsäselle.

HEKU- kuntoutusta

Ruissalon kylpylässä Turussa
Ruissalon Kylpylä järjestää meille räätälöidyn heku-kuntoutuskurssin. Kurssin ajankohta: tiistai 27.9. klo 10.00 – torstai 29.9.2022 klo 15.00. Tämä on ennakkoilmoitus kurssista. Palaamme myöhemmin yksityiskohtiin, mutta nyt voitte tehdä varauksen kalenteriinne. Kurssille voivat osallistua kaikki Polioinvalidit ry:n varsinaiset jäsenet, osastosta riippumatta.
Tulevasta toiminnasta saat myös tietoa seuraavassa jäsenkirjeessä. Suunnitelmissa on kesäretki ja ajankohdaksi ajateltu elokuuta. Retken kohde on vielä auki, ehdotuksia kaivataan lisää.

Hyvää kesää

Johtokunta