Tampereen osasto

Tampereen osasto on yhdistyksen ensimmäinen alaosasto ja se on perustettu 6.4.1957.

Toimintakalenteri 2022

Kokopäivän retki 12.7.2022

Ilolan maatilamatkailu, Valkeakoski. Lähtö Tampereen Keskustorin Vanhalta kirkolta klo 9.00. Paikan päällä tutustumme maatilan elämään ja kotieläimiin opastuksen kanssa. Nautimme lounaan ja kahvin täällä kiireettömästi klo 11.30. Inva Wc-tilat löytyvät.
Sen jälkeen siirrymme autolla Visavuoreen, jossa tutustumme esteettömään Kari Paviljonkiin. Siellä näemme kaksi uutta näyttelyä. Yläkerrassa on Kari Suomalaisen: Sairas maailma näyttely ja alakerrassa on näyttely: Visavuoren vanhoja valokuvia. Kari Paviljongilta löytyy myös inva-wc. Kotimatkalla teemme pienen maisema-ajelukierroksen. Takaisin Tampereella n. klo 19.
Liikumme Matrocksin invabussilla. Jäsenhinta on 30 euroa. Ilmoittautuminen ja maksu osaston tilille viimeistään 1.7.2022.

Kesäteatteri 23.7.2022

Tampereen Komediateatterissa, ”Komissario Koskinen ja pahantekijät”. Teatteriesitys alkaa klo 14. Lippuja on varattu 20 (7 pyörätuolipaikkaa ja 13 istumapaikkaa, eturivistä). Jäsenhinta on 15 euroa. Varaamme paikat ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen ja maksu osaston tilille viimeistään 23.6.2022.

Hekupäivä 10.8.2022

Osaston Heku-päivä pidetään 10.8.2022 AitO-keskuksessa, Kirjoniementie 15, 33680 Tampere. Polioinvalidit ry tukee Hekua 75%.

Päivän aikataulutus on joustava:

10.00 Aamupala
10.30 Tutustumme taloon ja toisiimme leikkimielellä
11.15 Sään salliessa ulkona/tai sisällä liikuntaa ja pelailua
12.15 Hengähdetään hetki
12.30 Lounastauko
13.30 Iltapäivä ohjelmassa kehonhuoltoa, ohjaajana Jonne Sassi
”Jokainen osallistuja tekee harjoitteet oman liikkuvuutensa rajoissa turvallisesti. Liikkuvuus ei rajaudu vain fyysiseen toimintakykyyn vaan tuo hetkeen myös psyykkistä ”liikkuvutta” rentoutus- ja jakamispiirin muodossa.”
14.45 Kahvitellaan. Päivitetään, oliko mukavaa ja minkälainen päivä vietettäisiin ehkä syksymmällä. Kotiin lähtö.

Jäsenhinta 15 euroa. Ilmoittautuminen ja maksu osaston tilille viimeistään 25.7.2022
Laita päivät kalenteriin ja muista ilmoittautua!

Yhteydenotot:
leila.lahtipatari@gmail.com, puh. 040 700 1257