Liity Polioinvalidit ry:n jäseneksi

Jäsenhakemukseen tulee liittää lääkärin todistus, josta käy ilmi hakijan poliovammaisuus.

Hakemukset lähetetään:

Polioinvalidit ry
Kumpulantie 1 A 6.krs
Lisätietoa!
p. 09-6860990
fax 09-68609960

JÄSENEKSI LIITTYMINEN

Liittyessänne Polioinvalidit ry:n jäseneksi saatte aluksi jäsenpaketin, jossa mukana mm. tietoa yhdistyksen ja paikallisosaston toiminnasta, Poliolehden liittymisvuoden numerot, yhteystietoja puhelinnumeroineen ja polion myöhäisoireet -tiedote. Jatkossa 4 kertaa vuodessa ilmestyvä Poliolehti postitetaan suoraan kotiosoitteeseen. Yhdistys ja sen paikallisosastot lähettävät jäsenille toiminnasta kertovia kirjeitä ja tiedotteita. Halutessanne voitte osallistua yhdistyksen, paikallisosastojen tai Suomen Polioliitto ry:n järjestämiin kuntoutuskursseihin, tilaisuuksiin ja tapahtumiin - tai lähteä aktiivisesti itse mukaan paikallistoimintaamme. Järjestötoiminnalla on paljon annettavaa niin itse sairastuneille kuin kannatusjäsenillekin.
Varsinaiseksi jäseneksi voitte liittyä täyttämällä jäsenhakulomakkeen ja toimittamalla sen yhdessä tarvittavan lääkärintodistuskopion kanssa, josta käy ilmi sairastettu polio, yhdistyksemme toimistoon tai lähimpään paikallisosastoon. Jäsenmaksu on 10 €/vuosi. Kannatusjäseneksi voitte liittyä ottamalla yhteyttä yhdistyksen toimistoon.
Kannatusjäsenmaksu on 20 €/vuosi.

Tietoa jäsenrekisteristä:

Rekisterin pitäjä on Polioinvalidit ry. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on jäsenyyden ja siihen kuuluvien asioiden hoito. Nimi- ja osoitetietoja luovutetaan säännönmukaisesti Suomen Polioliitto ry:n ylläpitämään Poliolehden osoiterekisteriin.
Jäsenrekisteriin merkitty voi pyytää itseään koskevat tiedot tarkistettavaksi ja virheelliset tiedot korjattavaksi ottamalla yhteyttä Polioinvalidit ry:n toimistoon.
Informointia jäsenhakemuksen tietojen käsittelystä säätelee henkilörekisterilain 24§.

Lataa jäsenhakemus pdf-tiedostona pdf logo